For et par år siden blev jeg bidt af 'ler-bacillen', og det ser bare ikke ud til at give slip på mig.

At dreje og modellere er absolut min favorit, det enorme fokus, der skal til for at lykkes, giver mig virkelig ro.

At forsøge at balancere arbejde/familieliv kan til tider være ret hektisk. Drejeskiven lader til at holde mig centreret i denne hvirvelvind af en oplevelse.

At nå til et punkt, hvor jeg føler, at mit arbejde er værd at vise frem, har været en lang og intens rejse. Men jeg føler mig endelig klar.

Håber du nyder at tage et kig på mine ting.
@renebrichs.ceramics

rene brichs

1 af 4